Beste gemeenteleden,
In december zijn we vanuit Oeganda weer terugverhuist naar Nederland. We vonden het fijn om in de afgelopen maanden weer regelematig in Dordrecht in de kerk te kunnen zijn.
Op 15 maart hopen wij weer iets te vertellen over ons werk namens Wycliffe Bijbelvertalers in Oeganda en Tanzania. Hoe ging het de afgelopen twee jaar? En waarom gaan we nu eigenlijk in Nederland wonen? Hoe gaat het eruit zien als Michiel vanuit Nederland zijn werk als vertaalconsulent voort gaat zetten? En wat zijn Hannekes plannen?
Je hoort het allemaal op tijdens onze presentatie op zondag 15 maart:
15:30: Koffie en thee
16:00-17:00: presentatie
17:00-17:30: hapje en drankje en napraten
Locatie: Kandelaarkerk
Van harte welkom!
Michiel & Hanneke & TFC