Terugblik op de Stille Week-vieringen
In de week voor Goede Vrijdag en Pasen hebben een aantal van onze broers en zussen de vieringenaan het begin van de avond bezocht, of er aan meegewerkt. We hebben positieve reacties gekregen. Altijd zijn er wel dingetjes die even wat minder lopen, maar Gods Geest werkt daar wel omheen en heeft de avonden gezegend. We hebben zelf genoten van het enthousiasme waarmee ieder aan de slag ging. De groepen maakten hun programma, anderen hebben hun talenten ingezet op het gebied van muziek, sfeer van het gebouw, of mooie teksten schrijven of voordragen. De teams voor beeld en geluid hebben hun uiterste best gedaan om elke avond iemand beschikbaar te hebben, en hebben de vieringen daarbij goed ondersteund.
Al met al vonden wij het een vruchtbare week. Zo konden we als gemeente het lijden en de opstanding van onze Heer gedenken en onze harten op Hem richten.
Hartelijke groet, De commissie Stille Week, Marjan Colijn, Marian de Leeuw, Diana van Valen