Op zondag 31 mei is het dag van gebed voor de vervolgde kerk. U kunt ook wandelend bidden.
Op zondag 31 mei is het dag van gebed voor de vervolgde kerk. Wij mogen in vrijheid een dienst bijwonen, maar op veel andere plaatsen in de wereld worden broeders en zusters in Christus vervolgd,om hun geloof en de belijdenis in Jezus Christus.
GEVOLG:
Op zondagmiddag 31 mei willen u van harte uitnodigen om samen mee te bidden voor onze vervolgde broeders en zusters wereldwijd. Bid u mee?
U ben zondagmiddag 31 mei van harte welkom van 15:30 – 16:30 in ons Kandelaar gebouw. Als het weer mee zit en er zijn mensen die liever wandelend willen bidden kan dat ook. Jullie krijgen dan van ons gebeds punten waarvoor jullie tijdens de wandeling kunnen bidden.
Om 16:30 verzamelen we dan weer samen om met elkaar de middag af te sluiten.
Met vriendelijke groeten, het gebeds team Kandelaarkerk.